Viktig information kring Årsmöte 18 mars och gemensam lunch på Kotten den 19 mars

Med anledning av Coronaviruset kommer vi ha Årsmötet via Zoom i stället. Det är inte optimalt, men vi får göra det bästa av situationen. En länk kommer skickas ut via mail i god tid innan till er som anmält er. Vi kommer be vår externa föreläsare komma tillbaka till oss vid senare tillfälle då våra medlemmar på nytt kommer få inbjudan om ett kostnadsfritt föredrag!

Årsmötet börjar kl 19, koppla gärna upp dig några minuter tidigare. Om du kopplar upp dig med dator så behöver man ladda hem en liten fil (första gången) och om du vill delta med mobilen så behöver du ladda ner appen för Zoom innan mötet börjar.Här kan du testa redan nu funktionalitet med ljud och bild:  https://zoom.us/test

Tyvärr får vi också ställa in lunchen på Kotten den 19 mars. Vi tror och hoppas att ni alla förstår.  Förhoppningsvis har läget stabiliserats till nästa gång, men hur som helst så kommer vi hålla er uppdaterade på Facebook, hemsidan och via mailen.